پورتال تخصصی برترین های آی تی
تاریخ : 12 / 10 / 1389
نویسنده : حامد.ح

نرم افزار منوهای کلاسیک برای آفیس 2007 و 2010 

نرم افزار منوهای کلاسیک برای آفیس 2007 و 2010


نرم افزار مایکروسافت آفیس با این همه ابزار و امکانات همه را شگفت زده کرده و دیگر ابزاری نمانده که کاربران به آن نیاز داشته باشند و در این نسخه از نرم افزار نباشد. بعد از نسخه آفیس 2003 در آفیس 2007 منوی های این نرم افزار ساده تر و کارامد تر شد اما هنوز بسیاری از کاربران به همان مدل کلاسیک عادت کرده اند و می پسندد که از همان مدل قدیمی استفاده کنند.
اگر شما به دنبال امکانات و ابزار و دستورات مایکروسافت آفیس میگردید و به مدل جدید آن عادت ندارید، این سایت نرم افزار منوی کلاسیک و قدیمی از این نرم افزار کاربردی را برای دانلود به اشتراک عموم گذاشته است. این افزودنی منوی آفیس 2010 مفید و قدرتمند منو های کلاسیک Microsoft Office 2003 را با امکانات آفیس 2010 به آن اضافه می کند.محتویات نرم افزار حاوی منوهای کلاسیک برای Microsoft Office 2007 وMicrosoft Office 2010 می باشد


|
امتیاز مطلب : 85
|
تعداد امتیازدهندگان : 33
|
مجموع امتیاز : 33
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار مبدل , نرم افزارهای رایگان , ,
برچسب‌ها: نرم افزار منوهای کلاسیک برای آفیس , منوهای کلاسیک , آفیس 2007 , آفیس 2010 , نرم افزار مایکروسافت آفیس , آفیس , Microsoft Office 2007 , Microsoft Office 2010 , دانلود , دانلود نرم افزار , نرم افزار , نرم افزار جدید , نرم افزار 2011 , آخرین ورژن نرم افزار , سایت جدید , سا ,
تاریخ : 15 / 9 / 1389
نویسنده : حامد.ح
لذت ویرایش فیلم ها را با Cyberlink PowerDirector Ultra64 v9.0.0.2316 تجربه کنید!

منبع : www.AsanDownload.com

همان طور که می دانیم اکثر شرکت های نرم افزاری همیشه سعی می کنند در پایان یک سال میلادی و یا اوایل سال بعد نسخه ی جدید از ساخته های خود را به بازارهای جهانی عرضه کنند. شرکت بسیار معروف CyberLink هم از این قاعده مستثنا نیست. این شرکت که چندین سال است با تولید نرم افزار های مالتی مدیا در میان کاربران محبوبیت زیادی را پیدا کرده است ، باز هم با ارائه نسخه ی جدیدی از یکی از ساخته های خود قصد افزایش مشتریان و کاربران را دارد.

PowerDirector یکی از ساخته های CyberLink به شمار می رود. نرم افزاری بسیار کامل که از ابزار های ویرایش فیلم ها بوده و به کاربران اجازه ویرایشی حرفه ای ، توام با امکاناتی حرفه ای تر را خواهد داد.

CyberLink PowerDirector نه تنها دست کمی از رقبای معروف خود یعنی Corel Video Studio و Adobe Preimier ندارد بلکه می تواند در بسیاری از مباحث به کاربران امکانات کامل تری را ارائه دهد.

از قابلیت های این ابزار باید به این صورت بیان نمود که این ابزار به مانند یک واسط عمل می کند. یعنی کاربران فیلم ها را از انواع دوربین های دیجیتالی و فیلم برداری کپچر کرده ، مورد ویرایش قرار می دهند و با کیفیتی فوق العاده بالا ذخیره و یا بر روی انواع لوح های فشرده رایت می کنند.

اما نکته ی مهم این ابزار در ویرایش خلاصه می شود، چرا که بدون هیچ گونه آموزش، کاربران قادر خواهند فیلم ها را به صورت کاملا حرفه ای و مطابق با سلیقه خود ویرایش کنند. نکته ی بسیار مهمی که در این ابزار نهفته شده است و اکثر کاربران حرفه ای ویرایش فیلم ها به آن توجه ویژه ای دارند سرعت در رندر کردن فیلم ها می باشد. CyberLink PowerDirector  سازگاری مثال زدنی با NVIDIA CUDA  داشته و سرعتی فوق العاده بالا را در ذخیره یا رندر کردن به کاربرانش ارائه می دهد.

این امر هم با تکنولوژی بسیار جدید NVIDIA حاصل شده است. اما کاربران به نکات دیگری هم توجه می کنند. این که چه کیفیتی را این نرم افزار ارائه می دهد؟ در جواب باید این گونه بیان کرد که بهترین کیفیت ممکن تا به امروز Blu-rey می باشد که از سوی این ابزار به صورت کامل پشتیبانی می شود.

در مورد صدای خروجی هم پشتیبانی از صدای دالبی دیجیتال از خصوصیات CyberLink PowerDirector به شمار می رود.این قابلیت ها به یک طرف چرا که از در نسخه ی جدید با توجه به سازگاری با پردازنده های 64 بیتی نهایت سرعت و کارآیی به نرم افزار داده می شود و به همین دلیل سرعت پردازش ها با افزایش چشم گیری رو به رو خواهد شد. علاوه بر این موارد با توجه به بهینه سازی های انجام شده برای پردازنده اصلی سیستم بازهم عملکرد نرم افزار بسیار بهبود یابد.

 اضافه شدن گزینه های مختلف برای افزایش خلاقیت کاربران در ویرایش جذاب تر فیلم ها که افکت هایی زیباتر را هم در بر می گیرد از جمله مواردی هستند که به این نسخه اضافه شده اند. پیش نمایش های با کیفیت HD بدون ایجاد کوچک ترین مشکل برای کارآیی نرم افزار ، اضافه شدن قابلیت های سه بعدی به Cyberlink PowerDirector  و به اشتراک گذاری آسان تر هم خصوصیات جالبی هستند که کاربران حرفه ای باید به آن ها توجه داشته باشند.  نهمین نسخه به تازگی ارائه شده است و شما کاربران عزیز می توانید برای دریافت آن به صورت نسخه کامل اقدام نمائید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 73
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , نرم افزار مبدل , ,
برچسب‌ها: Cyberlink PowerDirector Ultra64 v9 , 0 , 0 , 2316 , دانلود , ویرایش , ویرایشگر , ادیت , فیلم , edit , ویرایش فیلم , ویراشگر فیلم ,
تاریخ : 25 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

منبع : www.AsanDownload.com

حتما پیش آمده یا حداقل پیش خواهد آمد که ما از یک موزیک خاص از یک فیلم مورد پسندمان قرار می گیرد اما هرچه قدر سعی می کنیم امکان جداسازی این موزیک از ویدئو فراهم نمی شود. اما راه کارهایی هستند که این امکان را فراهم می کنند تا کاربران به راحتی صوت را تصویر جدا کنند و با فرمتی دلخواه ذخیره نمایند. AoA Audio Extractor Platinum یکی از همین ابزارهایی است که کاربران به سادگی می توانند صداهای موجود در فیلم ها را جدا کنند و به صورت یک فایل صوتی مورد استفاده قرار دهند، این ابزار که از محیط ساده ای بهره می برد با پشتیبانی از فرمت های رایج توانایی ضبط صداها را هم داشته و این قابلیت را هم به کاربرانش می دهد تا فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کنند. حجم مناسب و پشتیبانی از تکنولوژی Karaoke که برای استفاده در موزیک ها استفاده می شود و می توان موزیک ها را از کلام ها جداسازی نمود هم جز امکانات جانبی این ابزار به شمار می روند. AoA Audio Extractor Platinum از سرعت بسیار مناسبی هم در بخش های مختلف عملکردش برخوردار است که پیشنهاد می دهیم حتما از این ابزار برای رسیدن به 4 هدف خود بهره بگیرید.

 

برای توضیحات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار های مولتی مدیا , نرم افزار مبدل , ,
برچسب‌ها: AoA Audio Extractor , AoA Audio Extractor , AoA Audio Extractor , استخراج صدا از ویدئو , جدا کردن صدا از تصویر , نرم افزار , مبدل , نرم افزار مبدل ,
تاریخ : 19 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

تبدیل فرمت PDF به سایر فرمتها با پشتیبانی از زبان فارسی PdfGrabber 6.0.0.2.127 

 

تبدیل فرمت PDF به سایر فرمتها با پشتیبانی از زبان فارسی PdfGrabber 6.0.0.2.127


نرم افزار PdfGrabber این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به سرعت و به سادگی اسناد پی دی اف خود را به تمامی فرمتهای اصلی دیگر تبدیل نمایید.

این نرم افزار از فونت اصلی به کار رفته در سند پی دی اف برای نزدیک تر شدن هر چه بیشتر نتیجه کار به صفحه بندی فایل اصلی استفاده می نماید. بااستفاده از ویرایشگر محتوای نرم افزار نیز می توان انتخاب نمود که چه بخشی از فایل پی دی اف بایستی استخراج شود ویا اینکه تمامی فایل را بصورت یکجا تبدیل نمود.

کنترل از راه دور از طریق خط فرمان، پوشه های کنترل شده و واسط کاربری COM کارهای روزانه شما با اسناد را آسانتر از همیشه می نماید. لایسنس های شبکه این نرم افزار نیز قابلیت استخراج همزمان فایل های پی دی اف برای چندین کاربر را بصورت یکجا برروی یک شبکه می دهد. همچنین با استفاده از این نرم افزارمی توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از تصاویر سند پی دی اف بایستی استخراج گردد و یا اینکه تمامی سند را به تصویر تبدیل نمایید.

همچنین این نسخه از نرم افزار برای کاربران حرفه ای نیز بخوبی مجهز گردیده است، قابلیتهای اضافی ارائه شده دراین نسخه شامل فرمتهای خروجی DXF/AutoCAD با آرایش صفحه ی دی اف، PowerPoint و XML، قابلیت استخراج چندین فایل پی دی اف بصور همزمان و گزینه برای کنترل از راه دور از طریق خط فرمان و یا عملکرد پوشه کنترل شده Monitored Folder می باشند. می توان گفت که در حال حاضر این نرم افزار بهترین نمونه موجود در بازار برای تبدیل اسناد پی دی اف نوشته شده به زبان فارسی به فایلهای Word و غیره می باشد.
 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 88
|
تعداد امتیازدهندگان : 34
|
مجموع امتیاز : 34
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار مبدل , نرم افزار PDF , ,
برچسب‌ها: فرمت PDF , پشتیبانی از زبان فارسی , نرم افزار PdfGrabber , دانلود , دانلود نرم افزار , نرم افزار , نرم افزار جدید , نرم افزار 2011 , آخرین ورژن نرم افزار , سایت جدید , سایت نرم افزار , سایت دانلود نرم افزار , دانلود رایگان , دانلود رایگان نرم افزار ,
تاریخ : 11 / 8 / 1389
نویسنده : حامد.ح

منبع : www.AsanDownload.com


 

حتما پیش آمده به دلایل مختلف از قبیل حجیم بودن مجبور شده ایم که یک فایل ویدئویی را به چند قسمت تقسیم کنیم. تکه تکه کردن یا حتی بریدن بخشی از یک فیلم مستلزم استفاده از نرم افزارهای ویرایشی ميباشد، مطمئنا تعداد و برندهای این دسته نرم افزار آنقدر بالاست که به راحتی می توان نرم افزاری را انتخاب کرد اما همیشه لازم نیست برای یک کار ساده مثل همین بریدن فیلم ها نرم افزار مثل Corel Video Studio یا نرم افزارهای مشابه را برروی سیستم نصب کنیم.

با نرم افزارهای ساده تری که برای همین منظور طراحی شده اند هم می توان چنین کارهایی را انجام داد. Boilsoft Video Splitter همانطور که از نامش هم پیداست قادر است تا یک فیلم بلند را قسمت قسمت کند و یا اصلا به انتخاب کاربر بخشی از یک فیلم را انتخاب و به طور کامل از فیلم برش دهد.

استفاده از Boilsoft Video Splitter هم فوق العاده آسان است. تنها کافیست پس از انتخاب فایل ویدئویی مورد نظر قسمت ابتدایی و انتهایی آن بخش که قرار است بریده شود را انتخاب شود و به همین سادگی آن بخش برش خواهد خورد. سرعت عملکرد این نرم افزار فوق العاده بالاست و به هیچ وجه به زمان خاصی برای Render کردن ندارد. نکته پایانی هم در محیط کاربری ساده اما جذاب این ابزار نهفته است که تاثیر زیادی در سرعت عملکرد کاربران خواهد داشت.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Boilsoft Video Splitter v6.11 build 140:

- پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج
- قابلیت پشتیبانی از  آوی، زیرنویسها، MPEG - 4 فایل های ویدیویی
- قابلیت پشتیبانی از  MPEG - 1 ، MPEG - 2 ، VOB فایل های ویدیو
- قابلیت پشتیبانی از  ASF ، WMV ، WMA فایل
- قابلیت پشتیبانی از  واقعی رسانه ها ( کنترل از راه دور rmvb)
- قابلیت پشتیبانی از  MP4, mp4 , m4a فایلها
- قابلیت پشتیبانی از  فیلم :  فیلم FLV
- قابلیت پشتیبانی از  فایل هاي VCD و  dat
- قابلیت پشتیبانی از  AC3 فایل ها
- قابلیت پشتیبانی از  فایل های صوتی MPEG ، MP1 ، MP2 ، mp3
- پشتیبانی از فایل های ویدیویی بزرگ بيش از 2 گيگا بايت
- سرعت بسیار بالا در برش قسمت های مختلف بدون افت كيفيت در تصاوير
- امکان برش چند قطعه در یک لحظه
- امکان اجرای پیش نمایش به صورت مستقیم در نرم افزار
- قابلیت ذخیره سازی با فرمت و کیفیت دلخواه
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار مبدل , ,
تاریخ : 22 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

منبع : www.AsanDownload.com 

در زمینه ویرایش فیلم ها نرم افزار دیگری که می توان به آن به عنوان یک ابزار قدرتمند به چشم یک دستیار حرفه ای اعتماد کرد نرم افزاریست که AVS Video Editor نام دارد.

نرم افزاری که به گفته سایت سازنده تمامی قابلیت های لازم برای ویرایش حرفه ای فیلم ها را به طور کامل دارا بوده و می تواند با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج کار ویرایش را به صورت حرفه ای امکان پذیر سازد.

این ابزار قابلیت Import از انواع سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل ، دوبین های فیلمبرداری و ... را داشته و می توان به سادگی کار Capture فیلم ها را به آن واگذار نمود و منتظر ماند تا تصاویر از دوربین ها به سیستم های رایانه ای منتقل شود. وجود ده ها افکت با موضوعات مختلف، قابلیت رایت انواع سی دی و دی وی دی به شکلی که در انواع پلیرهای خانگی قابل نمایش باشد ، ساخت دی وی دی فیلم با کیفیت بالا ، تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر ، پشتیبانی از انواع سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل نظیر iPod ، PSP و انواع گوشی های موبایل بخشی از قابلیت های کلیدی AVS Video Editor به شمار می رود.

در زمان ذخیره سازی می توان کیفیتی را اعمال نمود که در زمان اجرای فیلم خروجی بیننده را متعجب خواهد کرد ، این نرم افزار قدرتمند از واسط کاربری جذابی هم بهره می برد که علاوه بر آن چندین پوسته هم در نرم افزار گنجانده شده تا کاربران بسته به سلیقه خود محیط کاربری نرم افزار را انتخاب کنند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار AVS Video Editor v5.1.2.131:
- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج
- قابلیت ویرایش حرفه ای فیلم ها
- امکان ذخیره سازی با کیفیت و فرمت دلخواه
- رایت برروی سی دی یا دی وی دی با امکان اجرا برروی انواع پلیرهای خانگی
- ساخت دی وی دی فیلم
- امکان استفاده از نهایت کیفیت
- قابلیت تبدیل فرمت ها به یکدیگر
- وجود بیش از 200 افکت در موضوعات مختلف
- پشتیبانی از انواع سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل
- امکان Capture کردن فیلم ها از دوربین ها و یا سیستم های صوتی و تصویری
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار مبدل , ,
تاریخ : 22 / 7 / 1389
نویسنده : حامد.ح

منبع : www.AsanDownload.com 


Convert Genius نرم افزاریست برای تبدیل فرمت ها که با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری خیال کاربری که از این ابزار استفاده می کند را راحت می کند چرا که با استفاده از یک نرم افزار تمامی خواسته های خود را در قبال تبدیل فرمت ها پاسخگو خواهد بود.

این ابزار با سرعت بالایی که دارد می تواند کار تبدیل را انجام دهد. عدم افت کیفیت در هنگام تبدیل فرمت ها ، قابلیت تنظیم کیفیت برای بدست آوردن حجم مورد نظر ، پشتیبانی از تقریبا تمامی سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل برای تبدیل فرمت های خاص آن ها و پیش نمایش از فایل ها در هنگام تبدیل از جمله قابلیت هایی هستند که در نرم افزار Convert Genius تعریف شده اند.


این ابزار طوری طراحی شده که قادر است در یک لحظه چندین فایل را هم تبدیل کند ، این خصوصیت کمک زیادی برای صرفه جویی در وقت می کند ؛ واسط کاربری جذاب و همچنین استفاده آسان از نرم افزار هم دو مورد بسیار مهم و کلیدی هستند که کاربران مبتدی به آن توجه ویژه ای دارند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Convert Genius v3.6.0.36 :
- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری
- سرعت بالا در تبدیل
- نهایت کیفیت در هنگام تبدیل و امکان تنظیم آن
- پشتیبانی از تقریبا تمامی سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل
- پیش نمایش از فایل ها در هنگام تبدیل
- امکان تبدیل همزمان چندین فایل
- واسط کاربری جذاب
- استفاده آسان از نرم افزار
- حجم بسیار مناسب به تناسب حجم قابلیت ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار مبدل , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
این وبلاگ روزانه جدیدترین مطالب را از برترین سایتها و وبلاگهای فارسی زبان که در زمینه آی تی و موضوعات مرتبط با آن فعالیت میکنند را دریافت کرده و منتشر می کند .